woensdag 7 augustus 2019

Mobiel, wagenspanner en China

Hoi

Ik ben de afgelopen tijd bezig met het bestellen van bepaalde onderdelen die ik nodig heb voor mijn bestellingen, dan kun je alleen in Nederland kijken maar dat deed ik niet. Dus ben ik gaan zoeken op aliexpress gaan kijken voor bepaalde dingen zoals een mobiel en die kon ik daar vrij goedkoop vinden. Op deze mobiel zit zelfs een stopknop voor het muziekje. Zie hieronder de foto van de mobiel


Verder heb ik ook een flink aantal siliconen balletjes, bloemetjes en ringen besteld in China omdat ze daar een heel stuk goedkoper zijn dan hier in Nederland. Helaas is nog niet alles binnen, maar de bloemetjes en de ringen zijn binnen zie foto


Op dit moment ben ik met een mobiel en een wagenspanner voor Niene de dochter van Maartje en de kleindochter van onze receptioniste. Aan de mobiel komen 4 nijlpaarden in het roze en grijs te hangen en in het midden een ster in licht grijs. De nijlpaarden zijn nog niet klaar maar staan wel op de foto, zie foto


Op de volgende foto zie je de ster die in het midden hangt.


Verder is het garen binnen voor de mobiel van Priscilla, zij wil een mobiel met 2 vogeltjes, 2 sterren en een wit hart. Hier heb ik kleine bolletjes moeten bestellen omdat de grote bollen niet leverbaar zijn zie foto


Dus ik ben heel benieuwd hoe dit garen haakt want ik heb dit garen niet eerder gehad, maar hier later meer over.

Verder zal ik de komende tijd wat minder schrijven omdat ik binnenkort onder het mes moet en dus eerst moet herstellen voor ik weer verder kan met haken en schrijven

Tot gauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vesten en gilets

Sinds een paar maanden haak ik ook vesten en gilets met granny square. Je kunt je eigen kleuren kiezen en welke kleur je basis kleur wordt. ...